DOBRO DOŠLI NA MOJ BLOG

DOBRO DOŠLI NA MOJ BLOG
Modelarstvom do zadovoljstva

ponedjeljak, 1. studenoga 2010.

...dogodilo se 2003. na Kupu Slavonskog Broda....
takmičio sam se sa Fifijem, moje prva tekma... kategorija koja se letila je bila F3J, i F3J-N u kojoj sam na toj tekmi bio 3. Nije bilo lako, okolo mene je bilo oko 20ak takmičara odnosno 7-8 ekipa. Svi smo kretali u isto vrijeme i sletali do istaka zadanog vremena, što bliže kraju i u određenu točku koja je bila postavljena za svako takmičarsko mjesto. U jednom od letova imao sam malu nezgodu. Pri sletanju sam bio malo  visok na nesreću gospodina Krune Antolovića, koji mi , nadam se , ne zamjera, pogodio sam ga u potiljak. Sve je ispalo dobro, gospodin kruno je bio ne ozljeđen ali malo u šoku jer se nije nado pošto je bio okrenut leđima, a Huco asistira pri hvatanju modela...

Nema komentara:

Objavi komentar