DOBRO DOŠLI NA MOJ BLOG

DOBRO DOŠLI NA MOJ BLOG
Modelarstvom do zadovoljstva

utorak, 16. studenoga 2010.

HLG 1750mm

Evo za početak male isprike zbog stanke, jer sam bio na putu, te nisam imao pristup svojim slikama.
Nastavljamo dalje.









Evo i moga drugog projekta koji je nastao iz razloga jer je prethodni (na slikama pinki boje) završio kobno. Naime do nesreće je došlo iz razloga jer, u trenutku kada sam se nalazio u zraku na poprilično velikoj visini, na sletanju je bio avion,  Cessna 172, ako se nevaram, za koju su mi rekli kasnije da nema zaštitu od elektromagnetskog iskrenja na bobini motora,  i zbog ometanja signala između moje radio stanice i modela, desio se kobni pad u kojem od modela nije ostalo gotovo ništa, osim V repa koji sam stavio na sljedeći model...

Nema komentara:

Objavi komentar