DOBRO DOŠLI NA MOJ BLOG

DOBRO DOŠLI NA MOJ BLOG
Modelarstvom do zadovoljstva

petak, 22. listopada 2010.

Kako sam počeo sa modelarstvom

Sve je počelo negdje između 1997. i 1999. godine kada sam po prvi put prisustovao aeromitingu kaji se održavao na polju Jelas (aerodrom u Slavonskom Brodu). Na mitingu su bili izloženi razni avioni među kojima je bio i MIG 21, zrakoplov HRZa. Fascinirale su me sve te divne letjelice o kojima sam uvijek sanjao u to doba. Jednostavno nisam mogao zamisliti kako je to kad si dio tog svijeta. Na tom mitingu je bilo puno ljudi koji su došli sa pravim avionima, ali ono najvažnije što mi je zapelo za oko, bili su  modeli aviona koji su upravljani sa radio stanicom sa tla. Nešto predivno. Poželio sam da i ja jednog dana imam tako nešto. Sve je lagano palo u zaborav. 1999. sam saznao za modelarsku sekciju putem svoga prijatelja Olivera Pošto tada u to doba nisam imao 10 navršenih godina, nisam mogao ući u sekciju jer je to bio uvjet koji se nije nikad kršio. Od tada sam svakom prilikom odlazio na aerodrom. 2000. godine počinje moja karijera....

Nema komentara:

Objavi komentar